Direct aanspreekpunt

Onze serviceorganisatie kent een pragmatische klantbenadering. In tegenstelling tot veel andere partijen, zijn de network engineers van Add-IT altijd direct op hun 06 nummers te bereiken. De reden hiervoor is om de lijnen zo kort mogelijk te houden, zodat u snel geholpen wordt.

Verder werken we voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-)leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze medewerkers direct in behandeling genomen en worden de juiste acties in gang gezet.

Heldere afspraken

Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning duidelijk vast, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is. Met onze support afdeling wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals, die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan. Graag willen we nader met u kennis maken om in een persoonlijk gesprek na te gaan wat we voor u kunnen betekenen. Een vrijblijvende scan van uw ICT omgeving behoort tot de mogelijkheden. Neem daarom vrijblijvend contact met ons op.